Arrivé a thonon les bains

4 juli 2015 - Thonon-les-Bains, Frankrijk

Vandaag de eerste 800km volbracht. Deze hebben me gebracht aan het voorportaal van het beloofde land. Deze 800km heeft mijn fietsje en mijn lichaam geen noemenswaardige inspanning hoeven leveren. In de nieuwe gekoelde volvo van Angela hebben we een vlotte reis gehad en buitentemperaturen van ruim 40 graden getrotseerd. Mijn eerste pasta is verorberd en velen zullen nog volgen. Het meer van Genève en het officiële plaquette van de routes des grandes alpes heb ik maar even op de kiek gezet mochten er nog mensen denken dat ik gewoon nog in mijn thuishuisje thuis zit.
Bij terugkomst hotel meteen aangesproken door een Fransman met mijn haardracht. Of ik ook de rdga ging fietsen was zijn vraag met meteen er achter aan een heel verhaal. Als ik het goed begrepen heb gaat hij ook fietsen met zijn vriend en de twee vrouwen volgen met de voiture (watje ). Wordt trouwens nog lachen de komende dagen want die fransen spreken echt geen woord over de grens. ....
Henri en Angela merci merci voor het veilig afleveren aan de voet van de alpen. Vanaf nu is het aan mij.
A demain le grand depart de routes des grandes alpes. Je suis ready.